Wanneer een kantoor ervoor heeft gekozen om klanten regelmatig te vragen naar hun tevredenheid moet deze functionaliteit door de gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' worden aangezet en vervolgens ingesteld worden.


Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' kan de instellingen van de tevredenheid alleen bekijken.


Vanuit je desktop van het backoffice portaal klik je rechtsboven in je scherm op Instellingen.



Het volgende scherm wordt geopend:



Klik op het icoon Algemeen. Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm vind je de instellingen voor steekproeven, documentverwerking, tevredenheid en toegangsinstellingen voor eindgebruikers.


Tevredenheid instellen

Klik bovenin je scherm op de knop Bewerken en zet de functionaliteit klanttevredenheid aan of uit d.m.v. het selectievakje achter Laat klanten regelmatig hun tevredenheid aangeven.


Daarna stel je de maandelijkse frequentie van de vraag over de tevredenheid in en formulier je vervolgens desgewenst je eigen standaardvraag in het Nederlands, Engels of Frans.


Klik vervolgens op de knop Bewaren om deze instellingen op te slaan.