In Yuki is het mogelijk om Engelse, Franse of Spaanse verkoopfacturen en herinneringen en/of aanmaningen aan te maken en deze vervolgens handmatig of automatisch te versturen naar je klanten.


Voor het aanmaken van een (periodieke) verkoopfactuur in een vreemde taal moet je de volgende stappen doorlopen:

  • Omschrijving van verkoopartikel vertalen
  • Factuurlay-out aanmaken
    • Indien gewenst, vertalen van onderwerp en tekst van e-mail naar het Engels, Frans of Spaans
  • Factuurlay-out bij relatie vastleggen
  • Veld 'Aanhef' bij relatie vertalen (indien placeholder [heading] wordt gebruikt in tekst van e-mail)
  • Veld 'Onderwerp' op factuur vertalen (indien placeholder [Subject] wordt gebruikt in onderwerp en tekst van e-mail).


Hieronder wordt beschreven hoe het veld 'Onderwerp' op een factuur (in een vreemde taal) wordt vertaald.


Veld 'Onderwerp' vertalen

De tekst in het veld 'Onderwerp' op de factuur wordt automatisch gebruikt als onderwerp (placeholder [Subject]) in het onderwerp en de tekst van de e-mail. Deze tekst moet worden vertaald naar de juiste taal.


Open de module Verkoop en klik links in je scherm op Nieuwe factuur óf open de module Adresboek, open de relatiekaart waarvoor je een verkoopfactuur wilt aanmaken en klik vervolgens bovenin je scherm op de knop Nieuwe verkoopfactuur.

Vertaal nu de tekst in het veld Onderwerp naar de gewenste taal.




Voer alle overige gegevens en de factuurregels van de factuur in.

Klik vervolgens op Bewaren.