In Yuki kun je een overzicht bekijken van de historie van alle verkoopfacturen die zijn verstuurd (verwerkt) naar je klanten. 


Per klant kun je hier de totale verkopen in een bepaalde periode bekijken door te dubbelklikken op de naam van een klant.. Hierdoor kun je bijvoorbeeld snel zien wat je aan je top klanten hebt gefactureerd.


Open de module Verkoop, klik links in je scherm op Verkoopfacturen en selecteer vervolgens het overzicht Factuurhistorie.



Het volgende scherm wordt geopend:



In elke werklijst en overzicht kan de weergave worden aangepast en kunnen de getoonde gegevens worden gefilterd. 

Hieronder worden de specifieke weergave en filtermogelijkheden beschreven van het overzicht ‘Factuurhistorie’.


Weergave en filtering

Dit overzicht kan standaard worden gefilterd op ‘Creditfactuur’, ‘Achterstallig’ en/of ‘Status’ door op deze tags te klikken.


Bij gebruik van de tag Status kan het filter verder worden gespecificeerd naar Niet verstuurd, Onbetaald, Gedeeltelijk betaald of Volledig ontvangen.



Bij gebruik van de tag Achterstallig kan het filter verder worden gespecificeerd naar Meer dan 30 dagen achterstallig, Meer dan 60 dagen achterstallig of Meer dan 90 dagen achterstallig.



Standaard worden de  volgende kolommen getoond: ‘Factuurnr.’, ‘Relatie', 'Onderwerp’, ‘Factuurdatum’, ‘Vervaldatum’, ‘Btw-bedrag’, ‘Bedrag’ en ‘Match Status’. 


Door het toevoegen van specifieke kolommen kun je de lijst van verstuurde facturen o.a. filteren op:

  • Herinnering: alle verstuurde en niet verstuurde herinneringen.