Yuki met een extra dimensie

Yuki introduceert de dossier- of projectadministratie. Een extra dimensie op uw financiële administratie. Werken met Yuki dossiers is uiterst simpel. Je wijst je inkoop- of verkoopfacturen toe aan een dossier en Yuki geeft je direct het overzicht wat de omzet en kosten van een bepaald project waren. De Yuki dossiers zijn met name erg handig om de marge op projecten in kaart te brengen.


Hoe werkt Yuki Dossiers?

Je legt zelf je eigen dossiers aan. Zie dossiers maar als hangmappen waar je facturen in kunt stoppen. Je kunt de documenten al direct nadat je ze hebt geüpload in de dossiers zetten, of ook later, nadat Yuki ze al verwerkt heeft in je boekhouding. Een speciaal overzicht toont je alle facturen op omzetrekeningen en inkooprekeningen die nog niet aan een dossier zijn toegewezen. Zo werk je eenvoudig een lijstje af.


Ook voor een niet-financiële dossier administratie

Heb je jaarlijks veel kleine dossiers of projecten dan biedt het Yuki Archief misschien niet altijd een passende oplossing. Gebruik dan Yuki Dossiers om ook je gewone documenten, zoals correspondentie, Word-documenten, presentaties e.d. beter te organiseren. Yuki dossiers kennen een bijzondere beveiliging. Zo kun je alleen bepaalde gebruikers toegang geven zodat deze dossiers ook vertrouwelijk blijven.


Probeer het een maand gratis

Je kunt Yuki Dossiers een volle maand gratis uitproberen. Bevalt het je niet, dan zet je binnen een maand de service gewoon weer uit. Je betaalt dan helemaal niets. Blijf je na die maand de service gebruiken dan zal Yuki je 10,00 euro per maand aan vaste kosten in rekening brengen voor de extra software.


Voor meer informatie over hoe je deze module gebruikt binnen Yuki zie hier.