Bij controle van de scan/upload batches in het archief kan de melding naar voren komen dat documenten niet zijn opgenomen in de backoffice workflow.

Dit kan enigszins verwarrend ogen want het hoeft niet te betekenen dat de ingestuurde documenten niet verwerkt zijn.

Veelal gaat het hier om een e-mail met meerdere bijlagen.

Als de batch wordt aangeklikt ziet het er als volgt uit:


 

13-07-2014 23:14:20

yuki

bericht.txt

 

Overig

Niet in backoffice workflow


Als je op het > teken voor de regel klikt wordt de mail geopend en zie je de bijlage(n) staan.

Achter die bijlage(n) staat een pijltje naar beneden en mogelijk ook nog een archiefmap.

Als er alleen een pijltje staat is de bijlage opgenomen in de workflow, staat er nog een archiefmap achter dan niet.

Door op de bijlage te klikken wordt het document geopend.

Zoek het bedrag in Yuki en je zult zien dat het document verwerkt is.

Als je de archiefmap ziet, dan is het bestandje te klein en gaat Yuki ervanuit dat het een logo is of ander plaatje.

Indien gewenst kun je door op de archiefmap te klikken de bijlage(n) alsnog in de workflow opnemen.