Nieuw onderwerp beginnen

Wat kan Yuki voor jullie doen met betrekking tot de wijziging van het BTW-tarief?

De wijziging van het btw-tarief van 6% naar 9% heeft invloed op een aantal functies binnen Yuki. Om te voorkomen dat je als partner of als ondernemer alles handmatig moet aanpassen om de nieuwe btw-wijziging goed te kunnen verwerken, kan Yuki je voor het grootste deel helpen. Daarbij wordt een onderscheid gemaakt tussen de btw-wijziging voor de Yuki Partners en de Yuki Ondernemers(de eindgebruikers).

De Yuki Partners:

De Yuki Partners krijgen in hun portaal een pop-up. Binnen deze pop-up kan de partner aangeven of Yuki mag helpen bij het gereed maken van de portalen en domeinen voor het gebruik van het nieuwe btw-tarief. Alles omtrent de keuzes die je hebt in de pop-up voor de btw-wijziging vind je hier. Kies je ervoor om alles handmatig aan te passen, dan kun je de benodigde informatie hier vinden.

De Yuki Ondernemers:

De Yuki Ondernemers krijgen in hun domein een pop-up. Binnen deze pop-up kan de ondernemer aangegeven of Yuki mag helpen bij het gereedmaken van het domein voor het het gebruik van het nieuwe btw-tarief. Alles omtrent de keuzes die je hebt in de pop-up voor de btw-wijziging vind je hier. Kies je ervoor om alles handmatig aan te passen, dan kun je de benodigde informatie hier vinden. 

Op dit forum kun je terecht om de btw-wijziging in Yuki te bespreken, algemene vragen te stellen of met elkaar te praten over de invulling van de btw-wijziging. 

Bij mij werkt het niet. Ik heb aangegeven (bij de pop-up) dat Yuki het btw-percentage voor al mijn domeinen moet aanpassen. Bij boeken zie ik alleen nog de 6% en geen 9%. Wat doe ik dan nu fout?

Beste Frank,

Nadat via de pop-up is aangegeven dat Yuki de domeinen automatisch mag bijwerken zijn de domeinen de volgende ochtend bijgewerkt.

Aanmelden om een reactie te posten