Overzicht 'Transacties'

Gewijzigd op Mon, 22 Jan 2024 om 09:19 AM

In het Yuki accountant portaal zijn er van het overzicht 'Transacties een tweetal weergaven beschikbaar aangaande de historie van de transacties die in een bepaalde periode in elk domein werden verwerkt:

  • Transacties per domein
  • Transacties per administratie.


Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan dit overzicht bekijken.


Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' heeft geen toegang tot het overzicht 'Transacties'.


Er worden statistieken bijgehouden van bijvoorbeeld het totale aantal verwerkte transacties per maand of het percentage automatisch verwerkte transacties. 


In het accountant portaal klik je op Beheer en vervolgens op Overzichten

In het nu geopende scherm klik je op Transacties om een overzicht te bekijken van de door de backoffice medewerkers én automatisch door Yuki verwerkte transacties in de domeinen van het portaal.


Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Transacties per domein geopend:



Weergaven

Je kunt in dit scherm ook aangeven dat de weergave Transacties per administratie moet worden getoond:



Filters

In beide weergaven kun je de getoonde gegevens filteren op Documentsoort

  • Standaard
  • Elektronisch afschrift
  • Inkoopfactuur
  • Verkoopfactuur (Yuki factuur)
  • Bankafschrift
  • Kasstaat
  • Omzetbelasting
  • Financieel importbestand
  • Salarisstrook
  • SEPA
  • Memoriaal
  • Beginbalans
  • Aangifte loonheffing
  • Herinnering onbetaalde factuur
  • Verkoopfactuur (geüpload)
  • Declaratie.


Daarnaast kun je gebruik van een uitgebreid filter door rechtsboven in de zoekbalk/filterbalk te klikken op de filterknop:



Hiermee kun je de getoonde gegevens filteren op backoffice rol in een domein:

  • Verantwoordelijke
  • Back-up
  • Controller
  • Accountmanager.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren