Backoffice monitor

Gewijzigd op Thu, 19 Jan 2023 om 03:36 PM

Om de Backoffice monitor van alle bedrijven samen in het (sub)portaal te bekijken klik je in je scherm op het icoon Monitor en selecteer je vervolgens Backoffice monitor in het menu.



TIP!

Om de Backoffice monitor van een ander (sub)portaal te bekijken, klik je linksboven in je scherm op het icoon Wissel portaal en vervolgens op het desbetreffende (sub)portaal.


Het volgende scherm wordt geopend:



TIP!

Om de Backoffice monitor te bekijken inclusief de gegevens van de subportalen vink je rechtsboven het selectievakje Inclusief subportalen aan.


De volgende statistieken worden In de Backoffice monitor getoond:

  • Transacties (workflow)
    • Vandaag: het totale aantal vandaag te verwerken transacties>
    • Achterstallig: het aantal achterstallige te verwerken transacties
    • Op schema: het aantal op schema uitgevoerde transacties
    • Morgen: het aantal morgen te verwerken transacties.
  • Score klanttevredenheid
  • Score tijdigheid verwerking van transacties
  • Vragen:
  • Vandaag: het totale aantal vandaag af te handelen vragen
  • Achterstallig: het aantal achterstallige af te handelen vragen
  • Op schema: het aantal op schema afgehandelde vragen
  • Morgen: het aantal morgen af te handelen vragen.
  • Aantal administraties
  • Gemiddelde kwaliteitscijfer van de afgelopen 12 maanden
  • Historie van verwerkte transacties (workflow) in een staafdiagram
    Deze scores en het bijbehorende aantal handmatige of automatisch verwerkte transacties door Yuki of de partners worden in verschillende kleuren in de grafiek of boven de grafiek in de legenda getoond.

    Door je muis te bewegen over de grafiek kun je bijvoorbeeld in de bovenstaande afbeelding zien dat er in december van vorig jaar 41 transacties automatisch zijn verwerkt door de partners. 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren