Rol 'Backoffice' (zelfboeker) aan gebruiker(s) in je domein toekennen

Gewijzigd op Thu, 22 Feb 2024 om 12:58 PM

Wanneer de accountant het feature 'Zelfboeken' heeft geactiveerd voor je domein kan een gebruiker met de rol 'Directie' in het domein de rol 'Backoffice' aan een gebruiker toewijzen. Een gebruiker met deze rol krijgt toegang tot de Backoffice boekhoudfuncties en kan dus zelf de volledige boekhouding doen.


Een gebruiker met de rol 'Backoffice' (Zelfboeker) in het domein heeft toegang tot alle administraties, ongeacht de ingestelde toegangscontrole voor die gebruiker.


LET OP!

Het feature 'Zelfboeken' is alleen beschikbaar in de bundel Small, Medium, Large of Unlimited.

Indien je nog niet hebt gekozen voor een bundel verschijnt een melding dat je één van deze bundels moet activeren.


Bij het openen van je domein kan de rol 'Backoffice' worden toegewezen aan de hand van de onderstaande pop-up. 



Om de rol 'Backoffice' toe te kennen aan een gebruiker in je domein klik je op de link Rol toekennen.


LET OP!

Als er al een gebruiker met de rol 'Backoffice' aanwezig is in het domein zal de bovenstaande pop-up niet verschijnen. In dat geval moet je de rol 'Backoffice' handmatig toekennen aan een gebruiker.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Gebruikersrollen in domein toekennen of wijzigen.


Het volgende scherm wordt geopend:



Selecteer hier de gebruiker(s) waaraan de rol 'Backoffice' moet worden toegekend.


LET OP!

De eerste gebruiker met de rol 'Backoffice' is gratis en dus inbegrepen bij de prijs van jouw bundel. Voor elke extra gebruiker met de rol 'Backoffice' in je domein wordt maandelijks €25.00 gefactureerd.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren