Domeingegevens (instellingen) invoeren en/of wijzigen via portaal

Gewijzigd op Mon, 29 Jan 2024 om 02:49 PM

Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan van een domein de volgende gegevens (instellingen) invoeren en/of wijzigen:


Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' kan alle bovengenoemde gegevens alleen bekijken.


Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' kan klikken op de URL van het domein om het domein direct te openen om bijvoorbeeld het administratieprofiel in te voeren.


Het scherm om de details (instellingen) van een domein in te voeren en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:

  • automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein
  • in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Klik vervolgens op de naam van het domein.
  • in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van het desbetreffende domein, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk domeingegevens in het menu.


Het volgende scherm wordt geopend:



Om de gegevens (instellingen) van het domein in te voeren en/of te wijzigen, klik je op de knop Bewerken van de desbetreffende sectie.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren