Hoe ga ik vanuit de software naar artikelen in de knowledge base?

Gewijzigd op Wed, 28 Jul 2021 om 12:58 PM

Naast dat je direct in ons supportportaal in de knowledge base terecht kunt, kun je ook gemakkelijk vanuit onze software naar artikelen die betrekking hebben op de functionaliteit waar je op dat moment mee bezig bent in Yuki. Ben je bijvoorbeeld bezig binnen de verkoopmodule en wil je nieuwe verkoopartikelen aanmaken die je op je verkoopfactuur wilt gebruiken maar weet je niet helemaal hoe dat werkt? Dan kun je altijd rechtsboven in het scherm op de knop Help (in de nieuwe interface) of op het informatie-icoon (dit zie je nog in de oude interface) gaan staan. 

 

 

Via deze knop worden er pagina’s voorgesteld die je kunnen helpen bij het gebruik van de betreffende functionaliteit. Door te klikken op één van de artikelen wordt je doorgelinkt naar ons supportportaal en kom je direct terecht in het geselecteerde artikel. Hiermee hopen we dat je vanuit de software snel antwoorden kunt vinden op jouw vragen!


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren