Financiële details projecten

Gewijzigd op Tue, 14 Mar 2023 om 02:28 PM

in Yuki kun je in één overzicht de financiële details bekijken van alle projecten met de daaraan gekoppelde documenten en transacties. Deze details worden per project, afhankelijk van de geselecteerde weergave, gegroepeerd op:

  • Netto omzet.
  • Kostprijs van de omzet.
  • Bedrijfslasten.
  • Overige transacties.


Per project wordt het totaalsaldo weergegeven.

Onderaan het overzicht wordt het totaalresultaat van alle geselecteerde projecten getoond.


Elke gebruiker kan alleen de financiële details bekijken van een project waartoe hij of zij toegang heeft. 


Beweeg met je muis boven het icoon Projecten in de navigatiebalk en klik vervolgens op Financiële details


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm kun je de volgende knoppen gebruiken:

  1. Selecteer hier de periode waarvan je de financiële details wilt bekijken.
  2. Maak hier een keuze waarop je de projecten wilt filteren: Alle projecten, mijn projecten of beheerder.
  3. Voer vervolgens het feitelijke zoekcriterium in.
    Door op de knop Zoek te klikken wordt het filter op de lijst toegepast.
  4. Wissel tussen het wel of niet tonen van actieve (lopende) projecten.
  5. Wissel tussen het wel of niet tonen van een schermvoorbeeld van het geselecteerde document.
  6. Wissel tussen de weergave van alle financiële details, de omzet en kosten (bedrijfslasten gerelateerde rekeningen) óf de brutomarge (omzet en kostprijs van de omzet gerelateerde rekeningen).
  7. Bekijk de financiële details van een bepaalde administratie of van alle administraties in het domein.
  8. Download het getoonde overzicht als een CSV- bestand (Excel).
  9. Print het getoonde scherm.


Om de financiële details van een specifiek project te bekijken klik je vanuit een geopend project op Financiële details.


Klik op > voor een gekoppeld document of transactie om deze te openen en desgewenst te wijzigen.


Alleen een gebruiker met financiële rechten ('Financiële  administratie' en 'Externe accountant') en een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein kunnen een gekoppeld document of transactie eventueel naar een ander project verplaatsen óf de transacties van een nog te koppelen factuur (in- en verkoop) splitsen en aan verschillende projecten koppelen door achter de regel te klikken op het icoon Transacties koppelen/bewerken.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren